Založ si blog

Kde bolo, tam bolo (Slovensko)

Píše sa rok 2012 a podľa môjho názoru sa Štúr a iný národní buditelia obracajú v hrobe už niekoľko rokov. To čo sa deje v tejto krajine už prekračuje všetky možné, aj nemožné hranice. Som mladý človek a nie som spokojný s tým, ako sa tento štát riadi a ako celkovo funguje. Chcem len povedať prečo a možno budete so mnou súhlasiť.

Takže začnem v niekoľkých bodoch :

1. Politika : Každý deň len počúvam ako si ďalší politik nakradol do plných vreciek a snažil sa byť pritom nenápadný. Nie je možné aby jeden človek volený ľudom, mohol robiť to čo robia títo zlodeji. Ako si môže dovoliť človek, ktorému je zverená dôvera miliónov ľudí kradnúť bez hanby a bez trestu? Ako môže taký človek v noci zaspať? Naozaj nechápem ako je možné, že zlodej čo vykradne obchod a vezme si len potraviny, ide do basy a človek čo okradol milióny ľudí má nejakú imunitu? Toto sú politické zákony, ktoré vyhovujú tým, čo sú zvolení. Nie som priaznivcom žiadnej strany, pretože v každej (čo zatiaľ boli v parlamente) sa našla banda zlodejov, ktorým neide o nič iné ako o nabalenie si vlastných vreciek.

Podľa mňa, by mala byť imunita na takéto prípady okamžite zrušená a ak bude politikovi tak jasne dokázaná vina(napríklad ako v prípade Gorila), tak by mal byť na zastrašenie ostatných momentálne verejne popravený. Veď človek čo okradne banku ide do vezenia, ale spôsobil len škodu danej banke. Politik, čo kradol spôsobil škodu všetkým, čo platia dane a preto by mal byť odsúdený oveľa tvrdšími zákonmi.

Budúcnosť by som tak videl v nedeľných popravách verejných činiteľov, čo si chceli prilepšiť. Viete ako by odrazu Slovensko prosperovalo? Veď si len spočítajte provízie z Gorily – a to je len jedna dokázaná vina.

Z ničoho nič, by bolo Slovensko najbohatšia krajina eurozóny.

 

2.Občania : V roku 1989 sa Slováci posledný krát postavili spoločne systému, ktorý nefungoval tak ako mal. Prečo teraz, keď je situácia oveľa horšia, štát je zadĺžený na niekoľko desaťročí, politici sú čoraz bohatší a sú zverejnené dôkazy o ich zločinoch sedíme doma a pozeráme sa na to v novinách? To je naozaj všetkým jedno, kam to speje? Mne to jedno nieje a ak by som sa stretol s hociktorým z našich 150 hrdinov, tak by som im smelo napľul medzi oči. Je nehorázne, že ľudia, ktorí sú okradnutí sedia doma a nič neriešia. Toto by v iných krajinách skončilo hromadnými protestami pred parlamentom a v niektorých krajinách Afriky to skončilo až zabitím predstaviteľov takéhoto režimu.

Stále viac sa ukazuje, že aký národ – taký štát. Ak si nebudeme rázne kontrolovať náš štát, tak to nikdy nebude robiť nikto za nás. Keby som dnes niekde čítal, že sa usporiadáva veľká protestná akcia v Bratislave, tak by som tam išiel najskorším vlakom z Košíc a podporil by som národ. Ale nie preto, že si búcham do hrude aký som Slovák. Mne záleží na tom, kam tento štát smeruje. Tak je na zamyslenie každého jedného občana, či aj jemu záleží na tom či platí dane aby mali politici z čoho kupovať loďky a autíčka. MNE TO JEDNO NIEJE!

 

3.Systém fungovania dávok : Pochádzam z Dobšinej a je to mesto v ktorom momentálne žije asi 2800 rómov, počet obyvateľov Dobšinej je pritom okolo 4890 obyvateľov. Lenže tu neide o to koľko rómov je v tom meste, ale ako tí rómovia žijú a čo robia. Takže poviem len fakty – Sociálne dávky poberajú takmer všetci(česť a sláva výnimkám), pretože práca v tomto regióne je naozaj len ojedinelý úkaz. Je ale toto naozaj dôvod, že človek čo ťažko pracuje má presne taký istý príjem ako róm čo má 23 rokov a 6 detí? Vidím v tom obrovskú nespravodlivosť a demotiváciu si vôbec hľadať prácu. Načo? Však nech sa štát postará. Prečo mne, čo poctivo platím dane(a nie malé) každý mesiac z výplaty, štát nedá byt, alebo aspoň malú unimobunku zadarmo tak ako týmto príživníkom? Prečo ja musím pracovať, aby som vôbec niečo mal a oni dostanú vždy a všetko zadarmo? Ja sa len pýtam prečo človek, čo si neváži peniaze lebo ich dostáva automaticky, nerobí nič iné len kupuje čučo v obchode, cerí na mňa v rade ku pokladni svoje žlté zuby, smrdí ako močovka a je ožratý celý deň, má byť zvýhodňovaný v tomto štáte? Politici to nazývajú sociálne myslenie, ale ja to nazývam príživníctvom a hlúposťou národa. Už naozaj prišiel čas na to, aby sme sa zobudili a skoncovali s tým. Však ja nie som proti tomu, aby dostávali peniaze, ale nech ich tie dávky nedemotivujú hľadať prácu.

Toto už dávno nieje v tom,  že by sa nevedeli prispôsobiť. Oni sa prispôsobili na to, čo sme im nastavili. Systém im ponúkol výhody a oni ich využili. Treba tieto veci zmeniť!!!

 

Pokračoval by som určite ešte aspoň 10 bodmi, pretože v tomto štáte všetko funguje ako v kocúrkove, lenže veci ako školstvo, zdravotníctvo, zákony, právny systém, polícia a mafia je na veľmi dlho. Možno ešte niekedy napíšem podobný článok aby som upozornil na potrebu prebudiť sa a snažiť sa niečo zmeniť. Voľby sú tu na to, aby sme skončili s presluhujúcimi zlodejmi. Keď budú mimo parlamentu, tak ich bude možné súdiť. Potom sa do toho(dúfajme) niekto pustí a oni budú zvyšok života vo väzení.

 

 

V tomto článku som prezentoval svoje názory. Nie sú to názory politickej strany a ani to nieje kampaň, je to len verejná sťažnosť na veci uvedené v článku. Kritika typu – tak to nieje u mňa neobstojí, nakoľko toto je môj názor a tak to je. Každý môže mať svoj názor a toto mi dúfam dáte za pravdu.

(ak) Fico mužom roka(potom ja na pápeža)

04.09.2013

Tak toto hádam nikto so zdravím rozumom nečakal. Róbert Fico, premiér Slovenskej skrachovanej republiky, sa stal mužom roka. Táto správa ma zasiahla tak ako hádam nikoho iného. Čítal som tento článok stále dookola a nevedel som pochopiť prečo. To sa môže naozaj stať iba v tejto republike aby človek zodpovedný za úpadok národa, za rastúcu nezamestnanosť a čoraz viac sa [...]

Získal som najlukratívnejšie pozemky, zadarmo. . .

30.09.2012

Kotlebovi sa nezadarilo a nemohol si upratať na svojom pozemku. Kto čakal opak(napíklad aj ja), zostal opäť sklamaný. Chcem sa ale vyjadriť k tomu, ako to zobrala polícia a ako sa vyjadril riaditeľ PZ SR gen. PaedDr. Tibor Gašpar. V prvom rade stojí za zmienku to, že polícia SR sa opäť raz postavila na stranu tých, čo konajú protiprávne(tak isto ako vo všetkých [...]

(Vraj len konšpiračná) teória strachu v praxi

03.07.2012

Kohokoľvek sa spýtam čo je „teória strachu“ mi povie nie. Vždy to rád každému vysvetlím tak, ako to kedysi niekto vysvetlil mne. Najviac ma ale hnevá to, že to až priveľmi vidno v realite. „Teória strachu“ je vraj konšpiračná teória o ovládaní médií politikmi, ktoré sa len veľmi ťažko pozoruje. Skladá sa z troch častí, ktoré záležia [...]

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

požiar, elektromobil, Lešť

Ako horí elektromobil? Požiar zlikvidovali hasiči do hodiny, vrak skončil vo vodnom kúpeli

26.04.2024 10:40

Z podzemnej garáže, v ktorej sa vznietil elektromobil, šľahali obrovské plamene.

hyby

Nie som zástanca všeobecných politických myšlienok. Mám svoje vlastné názory a myšlienky. Formou tohto blogu, by som ich chcel prezentovať. Snáď aspoň v niekom vzbudím snahu niečo zmeniť. Veď podľa všetkého sú Slováci iba hrdinovia v papučiach.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 17545x
Priemerná čítanosť článkov: 2506x

Autor blogu

Kategórie