Založ si blog

Archív: máj, 2012

Prehrešky Ficovej vlády od začiatku

Ani neviem koľko dní uplynulo od volieb, ale ja sa na túto situáciu už fakt nemôžem pozereť. Nie som voličom strany SMER(volil som SaS), ale naozaj som si myslel že ak sľubovali istoty, tak ich budem mať aj ja. No mám pocit, že presne odvtedy, čo sa usadili v parlamente tak zabudli na krásne slová, ktoré tlačili do hlavy národu o “istotách”. Poburujú ma myšlienky a […]

Pokračovanie článku
Vo veku 33 rokov zomrela spisovateľka a redaktorka Dominika Madro

Vo veku 33 rokov zomrela spisovateľka a redaktorka Dominika Madro

01.05.2024 11:03

V roku 2016 zvíťazila v súťaži Poviedka.

Moskva vystavuje západnú vojenskú techniku ukoristenú v bojoch na Ukrajine. Skvelý nápad, komentoval Peskov

Moskva vystavuje západnú vojenskú techniku ukoristenú v bojoch na Ukrajine. Skvelý nápad, komentoval Peskov

01.05.2024 18:30

Rusko kritizuje dodávky západných zbraní a vojenského vybavenia na Ukrajinu a považuje ich za dôkaz priameho zapojenia NATO do konfliktu.

Fico absolvoval nočnú zmenu: Klobúk dole pred všetkými zamestnancami

Fico absolvoval nočnú zmenu: Klobúk dole pred všetkými zamestnancami

01.05.2024 08:24

Predseda vlády Robert Fico oslávil 1. máj prácou a absolvoval nočnú zmenu z utorka na stredu s pracovníkmi závodu ZKW Slovakia.

Po masakre pri Moskve Putin vyháňa z Ruska Tadžikov. Mohol by podmínovať pevnú pôdu pod ich prezidentom?

Po masakre pri Moskve Putin vyháňa z Ruska Tadžikov. Mohol by podmínovať pevnú pôdu pod ich prezidentom?

01.05.2024 15:00

Občania Tadžikistanu majú veľký problém dostať sa cez ruské štátne hranice. Aké dôsledky môže mať nehostinnosť Ruska pre vývoj v ich krajine?

hyby

Nie som zástanca všeobecných politických myšlienok. Mám svoje vlastné názory a myšlienky. Formou tohto blogu, by som ich chcel prezentovať. Snáď aspoň v niekom vzbudím snahu niečo zmeniť. Veď podľa všetkého sú Slováci iba hrdinovia v papučiach.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 17564x
Priemerná čítanosť článkov: 2509x

Autor blogu

Kategórie