(ak) Fico mužom roka(potom ja na pápeža)

4. septembra 2013, hyby, Nezaradené

Tak toto hádam nikto so zdravím rozumom nečakal. Róbert Fico, premiér Slovenskej skrachovanej republiky, sa stal mužom roka.

Táto správa ma zasiahla tak ako hádam nikoho iného. Čítal som tento článok stále dookola a nevedel som pochopiť prečo. To sa môže naozaj stať iba v tejto republike aby človek zodpovedný za úpadok národa, za rastúcu nezamestnanosť a čoraz viac sa zhoršujúcu konkurencieschopnosť, je vyhlásený za muža roka.

To je tento národ naozaj taký blbý, že toto dovolí?

V tejto krajine to začína byť neznesitelné nielen pre firmy no aj pre pracujúcich ľudí a zatiaľ kým okolité šťáty firmy podporujú tak u nás zdvihnú daňe pre firmy a malých a stredných podnikateľov, ktorí sú vlastne základom každej(a hlavne našej) ekonomiky.

Ak je teda Fico mužom roka, ja som budúcim pápežom. Však ak je možné toto, tak je možné už všetko.