Založ si blog

Získal som najlukratívnejšie pozemky, zadarmo. . .

Kotlebovi sa nezadarilo a nemohol si upratať na svojom pozemku. Kto čakal opak(napíklad aj ja), zostal opäť sklamaný. Chcem sa ale vyjadriť k tomu, ako to zobrala polícia a ako sa vyjadril riaditeľ PZ SR gen. PaedDr. Tibor Gašpar.

 

V prvom rade stojí za zmienku to, že polícia SR sa opäť raz postavila na stranu tých, čo konajú protiprávne(tak isto ako vo všetkých politických kauzách) a nedovolili majiteľovi pozemkov zbúrať na svojom pozemku tzv. čierne stavby(aj to neviem či sa tak 5 prekrížených plechov nazvať dá). Zorganizovali absolútne protiprávne zátarasy na ceste k našej národno-historickej pamiatke a to práve v sobotu, keď má väčšina Slovákov čas na to, aby k takýmto pamiatkam išli. Bránili vo voľnom pohybe občanom, ktorí bývajú v Krásnohorskom podhradí a pod hrozbou použitia násilia(vodné delo) bránili vstupu Kotlebovým „kamarátom“ pri vstupe na jeho vlastný pozemok(pustili tam iba jeho).

 

Teraz budem citovať vyjadrenie k tomuto stavu od gen. PaedDr. Tibor Gašpara : „Stavby, rest. príbytky na uvedených parcelách slúžia ako príbytky rómskych občanov, žijúcich v rómskej osade. Pojem obydlia možno definovať ako miesto kde človek býva a podľa príslušných výkladov sa tento pojem nemôže viazať na žiadne technické parametre. Teda pod pojem obydlie, uvedených v článku 12 odsek 1 základnej listiny ľudských slobôd s recepciou článku 21 ústavy SR, ďalej článku 8 osobnému dohovoru o ochrane ľudských práv a slobôd a bývania, uvedeného článku 25 odsek 1 všeobecnej deklarácie ľudských práv, spadá : aj domček z papierových škatúl, maringotka či chatrč, pričom nieje rozhodujúci ani právny stav k samotnému obydliu, alebo k pozemku na ktorom sa toto nachádza. „

Poďme teraz k merítku veci. Pán prezident PZ SR to týmto vyhlásením ľudovo povedané „zabil“, lebo ak v našej republike naozaj vládnu takéto podmienky, tak ja sa veľmi teším na to, keď si niekto postaví domček z kartónu uprostred hlavnej ulice v Košiciach či Bratislave.

Nebudeme im na to môcť siahnuť v momente, keď to vyhlásia za svoj príbytok.

 

Myšlienka tohto blogu? – Koľko kartónov nazháňaš, toľko pozemkov môžeš vlastniť. Ja som už začal vyberať miesto kde si ich rozložím, či na Hlavnú v KE, alebo priamo na záhradu gen. PaedDr. Tibor Gašpara. Zrazu mám na výber všetky najlepšie pozemky na Slovensku – zadara!!!

Nezabudnite si na kartón pred svoje obydlie napísať „TOTO JE MOJE OBYDLIE – Nedotýkať sa!!!“

(ak) Fico mužom roka(potom ja na pápeža)

04.09.2013

Tak toto hádam nikto so zdravím rozumom nečakal. Róbert Fico, premiér Slovenskej skrachovanej republiky, sa stal mužom roka. Táto správa ma zasiahla tak ako hádam nikoho iného. Čítal som tento článok stále dookola a nevedel som pochopiť prečo. To sa môže naozaj stať iba v tejto republike aby človek zodpovedný za úpadok národa, za rastúcu nezamestnanosť a čoraz viac sa [...]

(Vraj len konšpiračná) teória strachu v praxi

03.07.2012

Kohokoľvek sa spýtam čo je „teória strachu“ mi povie nie. Vždy to rád každému vysvetlím tak, ako to kedysi niekto vysvetlil mne. Najviac ma ale hnevá to, že to až priveľmi vidno v realite. „Teória strachu“ je vraj konšpiračná teória o ovládaní médií politikmi, ktoré sa len veľmi ťažko pozoruje. Skladá sa z troch častí, ktoré záležia [...]

Nezamestnanosť, či lenivosť?

03.07.2012

Deň ako každý iný, no toto ma totálne nahnevalo a preto sa o to musím podeliť. Začnem tým, že som sa po dlhom čase stretol s kamarátkou, ktorá študovala pedagogiku. Pýtala sa ma, či náhodou neviem o tom, či v mojom bývalom zamestnaní neberú ľudí. Rozprávali sme sa a hovorila mi, že poslala životopis a motivačný list do všetkých škôl v Košickom a Prešovskom [...]

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Michal Šimečka, Ide o pravdu

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Polícia / Policajná páska / Policajné auto /

Hádka dvoch mužov v obci Dlhá nad Váhom sa skončila vraždou

25.04.2024 11:28

Motív a všetky okolnosti prípadu sú predmetom ďalšieho vyšetrovania.

hyby

Nie som zástanca všeobecných politických myšlienok. Mám svoje vlastné názory a myšlienky. Formou tohto blogu, by som ich chcel prezentovať. Snáď aspoň v niekom vzbudím snahu niečo zmeniť. Veď podľa všetkého sú Slováci iba hrdinovia v papučiach.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 17537x
Priemerná čítanosť článkov: 2505x

Autor blogu

Kategórie