Založ si blog

(Vraj len konšpiračná) teória strachu v praxi

Kohokoľvek sa spýtam čo je „teória strachu“ mi povie nie. Vždy to rád každému vysvetlím tak, ako to kedysi niekto vysvetlil mne. Najviac ma ale hnevá to, že to až priveľmi vidno v realite.

 

„Teória strachu“ je vraj konšpiračná teória o ovládaní médií politikmi, ktoré sa len veľmi ťažko pozoruje. Skladá sa z troch častí, ktoré záležia na tom, či je ovládajúci subjekt pri moci alebo nie a či niekedy urobí člen strany chybu.

1. Časť : Strana nieje pri moci

 

Politická strana sa chce dostať k moci(SMER v pred voľbami) a tak sa musia začať „kamarátiť“ s médiami. Tu to všetko začne. Ľudia pozerajú správy tak ako stále no nič iné okrem vrážd, násilia, krádeži a smutných úmrti tam nevidieť. Potom zrazu sa ukáže nejaký predstaviteľ strany a začne hovoriť k veciam, ktorých sa ľudia boja. Hovorí o tom, ako treba políciu lepšie naučiť zvládať nebezpečné situácie, ako vedia zastaviť(alebo aspoň dokonale obmedziť korupciu), ako pomôcť chudobným a ako potrestať „bohatých“(ktorých ja radšej poväčšine volám – úspešných).

Takto to ľudia ale vôbec nevnímajú. Oni len vedia, že sa majú zle a že sa (pravdaže) chcú mať lepšie. Prídu voľby strana vyhrá.

 

2. Časť : Strana je pri moci

 

Čo ale ak je strana už pri moci? Treba pokračovať vo veľkom. Do správ dáme spomienky na aspoň 3 posledné kriminálne prípady, kde chytili vinníka a chválime prácu polície(nech je už akokoľvek mizerná). Potom dáme politika z víťaznej strany do telky s neurčitými sľubmi a malým strihom na potlesk z konca tlačovej konferencie, ktorá vo Vás vzbudí dojem že je všetko v poriadku.

 

3. Časť : Člen strany urobí chybu

 

Tu sa najviac ukazuje sila médií. Opozícia(veď kto iný by odhalil špinu) nájde nahrávku vedúcich členov strany, kde predseda hovorí ako zarobil strane neuveriteľné peniaze vlastnou hlavou a ako nakradol. No a ďalšieho predstaviteľa nahrajú pri rozhovore s novinárkou, ktorá už pre neho nechce robiť a chce písať podľa seba. Hovorí jej o tom, že ju nechá vyhodiť ak ho nepočúvne.

 

Ako sa z tohto môžu dostať?

 

Predstaviteľ strany urobí tlačovku, kde všetko úplne primitívne(aby to zhltli všetci sedliaci) vyhlási, že to na nahrávke je len hlas podobný jemu a druhý povie, že mu rupli nervy. (To ani nehovorím o Gorile, kde je predseda jediným priamym zúčastneným politikom). Média to už následne nespomínajú, alebo pre svoju vlastnú popularitu to ešte pár krát spomenú len tak mimochodom.

 

Pýtaš sa, v akej krajine to žiješ?

Volá sa to demokracia a je to najhoršie čo môže byť, no nič lepšie ešte nevymysleli.(W.Churchill)

(ak) Fico mužom roka(potom ja na pápeža)

04.09.2013

Tak toto hádam nikto so zdravím rozumom nečakal. Róbert Fico, premiér Slovenskej skrachovanej republiky, sa stal mužom roka. Táto správa ma zasiahla tak ako hádam nikoho iného. Čítal som tento článok stále dookola a nevedel som pochopiť prečo. To sa môže naozaj stať iba v tejto republike aby človek zodpovedný za úpadok národa, za rastúcu nezamestnanosť a čoraz viac sa [...]

Získal som najlukratívnejšie pozemky, zadarmo. . .

30.09.2012

Kotlebovi sa nezadarilo a nemohol si upratať na svojom pozemku. Kto čakal opak(napíklad aj ja), zostal opäť sklamaný. Chcem sa ale vyjadriť k tomu, ako to zobrala polícia a ako sa vyjadril riaditeľ PZ SR gen. PaedDr. Tibor Gašpar. V prvom rade stojí za zmienku to, že polícia SR sa opäť raz postavila na stranu tých, čo konajú protiprávne(tak isto ako vo všetkých [...]

Nezamestnanosť, či lenivosť?

03.07.2012

Deň ako každý iný, no toto ma totálne nahnevalo a preto sa o to musím podeliť. Začnem tým, že som sa po dlhom čase stretol s kamarátkou, ktorá študovala pedagogiku. Pýtala sa ma, či náhodou neviem o tom, či v mojom bývalom zamestnaní neberú ľudí. Rozprávali sme sa a hovorila mi, že poslala životopis a motivačný list do všetkých škôl v Košickom a Prešovskom [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

hyby

Nie som zástanca všeobecných politických myšlienok. Mám svoje vlastné názory a myšlienky. Formou tohto blogu, by som ich chcel prezentovať. Snáď aspoň v niekom vzbudím snahu niečo zmeniť. Veď podľa všetkého sú Slováci iba hrdinovia v papučiach.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 17541x
Priemerná čítanosť článkov: 2506x

Autor blogu

Kategórie