Založ si blog

Nezamestnanosť, či lenivosť?

Deň ako každý iný, no toto ma totálne nahnevalo a preto sa o to musím podeliť.

Začnem tým, že som sa po dlhom čase stretol s kamarátkou, ktorá študovala pedagogiku. Pýtala sa ma, či náhodou neviem o tom, či v mojom bývalom zamestnaní neberú ľudí. Rozprávali sme sa a hovorila mi, že poslala životopis a motivačný list do všetkých škôl v Košickom a Prešovskom okrese, myslel som si že je zodpovedná a že si robotu usilovne hľadá.(Veď za mesiac a pol jej prišlo veľa zamietavých odpovedí.) Myslel som, že potrebuje prácu, nech je už akákoľvek.

Tu sa to začalo. Išiel som asi 3 dni potom v jednom obchodnom centre okolo jedného veľmi solídneho a drahého podniku a bolo tam napísané, že berú ľudí na TPP. Hneď ako som prišiel domov, tak som jej napísal, nech sa tam ide pýtať. Vtedy to prišlo.

 

Napísala mi, že ona neštudovala 5 rokov na VŠ, aby robila v inom sektore ako pedagogika. Zarazilo ma to viac, ako keby mi dala facku. Poznám XY ľudí s titulmi, čo robia úplne iné veci ako to, čo vyštudovali. Však treba sa nejako odraziť od zeme, nie?

 

Potom som si spomenul na to, že ona volila nášho premiéra a to, ako ho obhajovala. Tak milá nemenovaná, otvor si oči. Fica absolútne nezaujímajú Slovenské hladné krky, ale skôr tie európske(Španielske, Grécke, Portugalské, Ciperské, Slovinské a všetkých ktorým chce pomáhat).Toto nieje o nezamestnanosti, ale o tvojej lenivosti pracovať hocikde. Áno, uznávam že si študovala. Áno, uznávam že to je nefér.

Ale čo je dnes fér? Ľudia by boli veľmi radi, ak by mali možnosť pracovať na takom mieste a ty (nezamestnaná) si chceš vyberať.

 

Nemám rád lenivých ľudí, čo čakajú že im Fico zaklope na dvere a dá podpísať zmluvu, lebo takto to nefunguje a ak je takýchto ľudí viac, tak nás(platiacich dane) čaká ešte veľa krát zvyšovanie daní z príjmov.

 

Poviem Vám návod? Ja som si najprv hľadal čokoľvek, Niečo som našiel a snažil som sa tam najviac ako som vedel. Potom som chcel niečo z môjho odboru popri tej práci a keď sa to našlo, tak som jednoducho prešiel do lepšieho? Čo v tom bráni Vám? Absolútne nič.

 

A čo dodať?

 

Ďakujem ľuďom, čo takí leniví nie sú.

(ak) Fico mužom roka(potom ja na pápeža)

04.09.2013

Tak toto hádam nikto so zdravím rozumom nečakal. Róbert Fico, premiér Slovenskej skrachovanej republiky, sa stal mužom roka. Táto správa ma zasiahla tak ako hádam nikoho iného. Čítal som tento článok stále dookola a nevedel som pochopiť prečo. To sa môže naozaj stať iba v tejto republike aby človek zodpovedný za úpadok národa, za rastúcu nezamestnanosť a čoraz viac sa [...]

Získal som najlukratívnejšie pozemky, zadarmo. . .

30.09.2012

Kotlebovi sa nezadarilo a nemohol si upratať na svojom pozemku. Kto čakal opak(napíklad aj ja), zostal opäť sklamaný. Chcem sa ale vyjadriť k tomu, ako to zobrala polícia a ako sa vyjadril riaditeľ PZ SR gen. PaedDr. Tibor Gašpar. V prvom rade stojí za zmienku to, že polícia SR sa opäť raz postavila na stranu tých, čo konajú protiprávne(tak isto ako vo všetkých [...]

(Vraj len konšpiračná) teória strachu v praxi

03.07.2012

Kohokoľvek sa spýtam čo je „teória strachu“ mi povie nie. Vždy to rád každému vysvetlím tak, ako to kedysi niekto vysvetlil mne. Najviac ma ale hnevá to, že to až priveľmi vidno v realite. „Teória strachu“ je vraj konšpiračná teória o ovládaní médií politikmi, ktoré sa len veľmi ťažko pozoruje. Skladá sa z troch častí, ktoré záležia [...]

Polícia / Policajná páska / Policajné auto /

Hádka dvoch mužov v obci Dlhá nad Váhom sa skončila vraždou

25.04.2024 11:28

Motív a všetky okolnosti prípadu sú predmetom ďalšieho vyšetrovania.

Český predseda vlády Petr Fiala.

Ďalší odchod z Fialovej vlády: končí ministerka pre vedu a výskum

25.04.2024 11:07

Ministerka pre vedu a výskum nemala vlastné ministerstvo, ale len úrad s niekoľkými zamestnancami.

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

hyby

Nie som zástanca všeobecných politických myšlienok. Mám svoje vlastné názory a myšlienky. Formou tohto blogu, by som ich chcel prezentovať. Snáď aspoň v niekom vzbudím snahu niečo zmeniť. Veď podľa všetkého sú Slováci iba hrdinovia v papučiach.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 17536x
Priemerná čítanosť článkov: 2505x

Autor blogu

Kategórie