Založ si blog

Prehrešky Ficovej vlády od začiatku

Ani neviem koľko dní uplynulo od volieb, ale ja sa na túto situáciu už fakt nemôžem pozereť. Nie som voličom strany SMER(volil som SaS), ale naozaj som si myslel že ak sľubovali istoty, tak ich budem mať aj ja. No mám pocit, že presne odvtedy, čo sa usadili v parlamente tak zabudli na krásne slová, ktoré tlačili do hlavy národu o “istotách”.
Poburujú ma myšlienky a kroky tejto vlády a viem, že nie som jediný. Začnem s tým, že pán Paška dal odstrániť kameru, ktorá bola jediným vhodným a pravým prostriedkom proti podvádzaniu na hlasovaniach NRSR. Som pracujúci človek, ktorý musí chodiť do práce, aby sa uživil. Keď sú teda niektorí naši politici takí chamtiví a majú 2 ďalšie funkcie(s celkom pekným platom), nech sa nejako naučia stíhať to aj na hlasovanie NRSR. Je to ich základná povinnosť ako poslanca. Myslím si, že ak do práce neprídu, tak by nemali dostať výplatu a za podvody by mali dostať výpoveď – presne ako v každej inej práci.
Ďalšia vec je bankový odvod. Minulý rok bol dohodnutý na sumu, ktorá bola jasne stanovená a bolo povedané, že sa to ľudí nedotkne. Vybrať ale z bánk ďalších 125 miliónov a potom dať zo zákona balík služieb za 1 Euro mesačne, je vražda pre ľudí s úverom(a najviac pre hypotéky). Logicky – ak mám firmu a 100 000 zákazníkov a prídem o čo i len 30 000 000, tak to dám tým ľuďom pocítiť, aby sa mi táto strata vyrovnala. Pán Fico to asi nechápe.
Najhoršia vec ktorú Fico urobil, je schválenie Eurovalu. Táto zmluva – tak ako je napísaná, nás uvrhne do ekonomického nevoľníctva. Nechápem stranu SaS, pretože pán Sulík dostal cenu od renomovanej ekonomickej agentúry, za odmietanie tejto zmluvy. Pýtam sa teraz – keď je takmer jasné, že Grécko skrachuje a krajina vystúpi z Eurozóny, ešte stále si máme pomáhať? Neboli to len vyhodené peniaze? Nekupovali sme si len čas? Ja si myslím, že tak ako je napísaná zmluva o EÚ, by sa mala aj plniť. Každá krajina je sama zodpovedná, za svoje hospodárenie a ak na seba nemá, tak by mali vyhlásiť krach. V prípade Grécka, by to predsa nebolo ani zďaleka prvý krát.
Doráža ma zvyšovanie daní z príjmov. To fakt chceme potrestať tých, ktorí pracujú? Toto sú tie istoty, ktoré mi SMER ponúka? Ak by som stretol Fica na ulici, tak mu za toto napľujem do očí. To, že rómovia, čo celý život nepohli rukou majú 500 Eur dôchodok, ho vôbec netankuje? Moji starí rodičia robili celý život a dôchodok majú 315 Eur. Nehovorím, teraz, že im to má zdvihnúť – ak na to nemáme, tak v poriadku. Ale určite by mal vymyslieť iný vzorec na výpočet dôchodkov pre tých, čo celý život nepracovali. Týmto krokom by štát určite ušetril. Ja ako pracujúci občan odmietam platiť viac ako 20 percent dane z príjmu, kým nevidím že sa v tejto republike za tie peniaze aj niečo robí.
Ešte spomeniem nezmyselnú daň z dedičstva. Zbytočná – všetko sa bude falšovať, ako predtým. Dedičstvo sa zmení na darovanie, aby som náhodou nemusel platiť štátu 20 percent ceny domu, čo zdedím po rodičoch. Zúfale riešenie SMER-u, ktoré len ukazuje ako nevie čo má robiť.
A čo robí pravica? Sľubovali tvrdú a konštruktívnu kritiku, no zatiaľ nič nevidím. Pri podobných opatreniach, mal Fico za minulej vlády už aspoň 4 mimoriadne tlačovky a kritizoval. Teraz opozícia mlčí. Toto im budem vyčítať ešte veľmi dlho.

S pozdravom,
pracujúci občan SR.

(ak) Fico mužom roka(potom ja na pápeža)

04.09.2013

Tak toto hádam nikto so zdravím rozumom nečakal. Róbert Fico, premiér Slovenskej skrachovanej republiky, sa stal mužom roka. Táto správa ma zasiahla tak ako hádam nikoho iného. Čítal som tento článok stále dookola a nevedel som pochopiť prečo. To sa môže naozaj stať iba v tejto republike aby človek zodpovedný za úpadok národa, za rastúcu nezamestnanosť a čoraz viac sa [...]

Získal som najlukratívnejšie pozemky, zadarmo. . .

30.09.2012

Kotlebovi sa nezadarilo a nemohol si upratať na svojom pozemku. Kto čakal opak(napíklad aj ja), zostal opäť sklamaný. Chcem sa ale vyjadriť k tomu, ako to zobrala polícia a ako sa vyjadril riaditeľ PZ SR gen. PaedDr. Tibor Gašpar. V prvom rade stojí za zmienku to, že polícia SR sa opäť raz postavila na stranu tých, čo konajú protiprávne(tak isto ako vo všetkých [...]

(Vraj len konšpiračná) teória strachu v praxi

03.07.2012

Kohokoľvek sa spýtam čo je „teória strachu“ mi povie nie. Vždy to rád každému vysvetlím tak, ako to kedysi niekto vysvetlil mne. Najviac ma ale hnevá to, že to až priveľmi vidno v realite. „Teória strachu“ je vraj konšpiračná teória o ovládaní médií politikmi, ktoré sa len veľmi ťažko pozoruje. Skladá sa z troch častí, ktoré záležia [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

hyby

Nie som zástanca všeobecných politických myšlienok. Mám svoje vlastné názory a myšlienky. Formou tohto blogu, by som ich chcel prezentovať. Snáď aspoň v niekom vzbudím snahu niečo zmeniť. Veď podľa všetkého sú Slováci iba hrdinovia v papučiach.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 17521x
Priemerná čítanosť článkov: 2503x

Autor blogu

Kategórie